Running.

Har haft en riktig tröttdag idag, först kunde jag knappt kliva ur sängen imorse och jag lyckades med nöd och näppe vakna till innan jobb för att vara pigg där. Men när jag kom hem och landade i soffan så slog den där tröttheten till igen, från ingenstans.

Någon timme senare tog jag mig i kragen då gubben kom hem och följde med honom och Robin ut i spåret vilket jag hade planerat redan igår. Klarade det den här veckan också, galant. Trots att vi pressade tiden en minut och 5 sekunder mot för förra tisdagen. Bästa tiden jag sprungit på faktiskt. Och riktigt nöjd. Dock så vek jag av efter två varv och gick hem medans de fortsatte ett till. Hoppas på att jag kanske orkar tre varv redan på fredag då jag slutar tidigt?

Nu ska jag spela lite tv-spel i think.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback