Tranbär.

Sitter och försöker halsa i mig en liter tranbärsjuice som jag fick råd att göra av vc, men det är inte alls särskilt gott. Men vad gör man inte för sitt välmående. Köpte så jag har tre liter, och det vore bra om jag fick i mig allt idag(så mycket jag bara kan och så ska jag inte dricka något annat tydligen) så att jag mår bra imorgon. Jobbigt med vinter och kyla vid vissa tillfällen, det är ju det som gör att man drabbas.

Aja, eftersom det gör väldigt ont så klarar jag inte av att rida idag heller och jag blir arg och galen över det, för jag vill! Har inte kunnat vara iväg på tre veckor. Nästa vecka ska jag och sen tänker jag nog ringa Åsa om att ta en paus December månad pga kyla, snö, jul och jobb.


Uuuh, nu har jag fått i mig 6dl juice. Grimaserandes.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback