Tv-spel.

Är så fruktansvärt tv-spelsugen just nu. Skulle vilja ligga och spela hela kvällen! Dessvärre har vi bara x-box och jag är sugen på super mario och sådana spel. Funtar på om man skulle önska sig ett 8-bitars i julklapp från gamegirl.se. Vet ju som inte annars vad jag ska önska mig, ännu. Kanske skulle man fara hem till mamma och pappa och låna hit nintendo wii i någon vecka eller två(kunde inte spela i helgen då kidsen hade tagit med sig det till brorsan där de var). Eller fara och låna Rille´s gameboy. Eller kolla om 8-bitars ute hos J´s föräldrar fungerar. Eller ska jag försöka spela via datorn för att stilla spelsuget även om det inte är samma känsla?

Och föresten, bilbesiktningen gick kanon. Var klar då jag egentligen skulle ha fått
köra in, så jag hann hem en halvtimme innan jag var tvungen att bege mig till jobbet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback