Gardinerna.

Nu när det är en helg då jag känner att jag har mycket tid, för är det något jag har så är det de, så tänkte jag börja sy till alla 3 par gardiner som är för långa vilket jag struntat helt i sedan vi satte upp dom. Av de där 3 par gardinerna så är ett par de nya julgardinerna till vardagsrummet, men upptäckte att de inte var så långa som jag trodde(hade ju tänkt sy en löpare av det som togs bort så det blev rätt färg) så kände att jag var tvungen att prova sätta upp dem.

Vilket jag pysslat med nu. De är typ 1-1½ dm för långa. Kom även på att för att krympa det gigantiska fönstret så kanske man kunde kombinera dem med de svarta panelgardinerna. Provar då det också, ändrar position och allt där i kring. Som de hänger nu skulle jag absolut kunna tänka mig att ha dem, nu ska de bara sys till, strykas(måste köpa strykbräda imorgon) och hängas upp på nytt. Och så ska jag sy upp gardinerna i sovrummet och ändra gardiner i köket. Resten av julpyntet kommer väl inte förns om en månad ändå så jag får nöja mig med gardiner så länge, det gör inte lika mycket.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback