Han är underbar!

Igår hade vi det som en fredag, när jag kom hem möttes jag av en bukett rosor från min fina vilket är så glädjeframkallande att jag sprang ett bra varv i spåret innan det var dags att fixa till sig. Tog på mig min nya klänning jag fick hem igår(från Nelly) och så bjöd han mig på middag på le garage som var väldigt gott.

Sen for vi och hyrde en tecknad film och köpte en massa gotta och hade "fredagsmys" på en torsdag. Var underbart härligt. Varför? För att han är borta i helgen och for tidigare idag. Känner att jag skulle vilja hinna med massor här hemma men vet inte riktigt vars jag ska finna den energin.

Har suttit och fixat namngivningspresenten till imorgon, så nu måste jag
över på ica och lämna igen filmen och för att köpa inslagspapper och lite
presentsnöre.

När jag var på stan tidigare idag så köpte jag en av de där topparna som jag ville ha från gt, något att kunna ha till jeans till fest, nya ribbstickade strumpbyxor(de båda andra pajade i våras) och ett par supersöta knästrumpor. Skulle vilja ha något av de andra också. :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback