Hurtigt.

Det är lördag och imorse vaknade vi 07.20 och kunde inte alls somna om fler gånger, är det inte sjukt så säg. Hade det varit vardag hade det inte varit några problem. Men å andra sidan är det ju något bra och en timma senare hade jag svidat om till träningskläder och var på väg ut i elljusspåret, ville testa och se om mina ben pallade det.

Dessvärre var det ganska tungt när det var snö i spåret och det kändes som att man inte tog sig någonstans. Tog bara ett varv för att inte pressa benen så hårt, och det gick faktiskt ganska bra. Det var ju oerhört fint med all snö så efter mitt varv så gick jag en liten bit för att kunna ta några härliga bilder. :)

Annars har det inte skett massvis med grejer idag, däckbyte(vilket skulle ta 3-4timmar) så under tiden så suktade jag ännu mer efter canonkameran jag vill ha, provkörde en bil och sen var vi ute i baggis tills bilen blev klar. Och nu sitter jag här, ganska trött och ska snart ta en powernap.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback