Mör.

Herregud så mör jag känner mig i benen nu, var ute och red i 1timme och 40minuter för att jag skulle prova en ny väg som jag inte visste vars den ledde riktigt. Helt plötsligt var jag framme vid nå hus och insåg att jag kanske borde vända om, så det gjorde jag. När jag kom tillbaka så var det becksvart ute(skäms på mig själv som hade glömt reflexerna. Det var ju soligt och fint när jag begav mig.) och det var -1.5 grader, burr. Men trots kylan så var vi svettiga båda två.

Det är bara så extremt skönt att sitta i soffan nu och känna hur det kryper i benen.
Imorgon blir det en vilodag för att ladda upp inför löpning på fredag efter jobbet då
jag slutar tidigt. Kan behövas.

Måste bara meddela att jag längtar tills på söndag! Ska bli så kul!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback