Så jävla trist.

Det var så pissigt irriterande när våra söndagsplaner sedan mer än två veckor tillbaka gick i stöpet. Jag blev så sur att jag kröp under täcket igen och kasta nallen i väggen, haha. Hade ju sett fram emot det här så sjukt mycket och nu måste vi hitta ett datum då det passar alla igen och så vänta ut tiden, som blir om typ en månad? Morr. Vi skulle ha farit på turridning och haft det riktigt kul, om man tänker sig att de andra 5 aldrig har ridit förut så såg jag fram emot detta eftersom de var peppade på att prova. Men men.

For istället på intersport och kikade efter en pannlampa som jag kan ha när jag rider, och vilken jäkla djungel. Skitsvårt rent ut sagt. Hur långt behöver de kunna lysa för att jag ska klara mig? Hur centrerat är ljuset eller hur "vidgat"? Hur mycket är man villig att spendera på en pannlampa? Hittade iallafall en rosa för 225kr som skulle kunna lysa 23m, så nu hoppas jag att den duger för mig. En vanlig hederlig sveamössa var jag ute efter också i rött eller svart, men vilken besvikelse när de bara fanns i gult, grönt och ljusblått. Ville ha med bara texten och inte något nytt sveatryck av något slag.

Har cyklat undan cyklarna också så att de är parkerade för vintern och käkat
middag hos svärföräldrarna, blev en ganska lugn dag må jag säga.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback