Blaha.

Har kommit hem från namngivningsfesten igen och har precis nyätit en nyttig sallad och känner mig irriterad, trött och lite less. Skulle ju vara kul om jag kunde försöka ta mig samman och bege mig ner till Linn för lite vin. Längtar förbenat till imorgon!

Irritationen kommer från två olika grejer, en som jag inte ens vill nämna
och den andra är från det jag skrev om den 22, börjar inse att det om
ungefär en vecka(några dagar till) gått 4 månader sedan allt hände. Det
är så länge, och jag börjar smått inse att det mest troligt aldrig kommer
lösa sig eftersom dessa personer inte kommer svälja sin stolthet i första
taget och be om förlåtelse. Vilket svider i hjärtat.

Näe, ringa och fixa skjuts och bege mig till Limpan nu!



» frida

Du är så otroligt fin i håret :) De passar dig så perfekt!



Hoppas allt är bra



Kram

frida

2010-11-03 // 21:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback