Blott ett minne.

Nu är nästan allt i klädväg packat, bara två plagg till ska ner. Har varit till J´s föräldrar och fått hjälp av hans mamma att fixa bort motorvägen uppe på hårskallen. Var hemma strax efter halvnio och då snörde vi på oss löparkläder och begav oss ut. Faktiskt första gången jag provar elljusspåret sen vi flyttat hit, första gången jag provar det sen vi hade orientering i högstadiet. När jag gick i femman eller sexan så kom jag faktiskt tvåa i min klass när vi löpte där, bara en kille som kom före mig.

Men alltså, fan så stolt jag är! Klarade av att springa hela vägen, till och med i uppförsbackarna hur mycket det än sög till i vaderna. Var faktiskt rätt jobbigt då jag hade träningsvärk från gårdagens runda. Sen var det så mysigt att vara ute med hjärtat, han som peppade mig och så, var över ett år sedan vi var ute och sprang sist tillsammans så det var verkligen på tiden.

Nu ska jag hoppa isäng. Upp tidigt för jobb. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback