Hade varit bra.

Slutade tre idag istället för halv, men inte mig emot. Kändes mest konstigt att jobba igen efter en vecka i utlandet. Tillbaka till vardagen på ett kick liksom. Är lite besviken angående torsdag-fredag men jag kan tyvärr inte göra så mycket åt saken. Jag får bita i det sura äpplet även om det hade varit ett ypperligt tillfälle för mig att lära mig mer. Så jag får helt enkelt se om jag får in jobb dessa dagar eller om jag kommer att vara ledig.

Har nästan precis kommit hem efter att ha varit hemma hos mamma och pappa för att ringa några samtal angående lördag. Har inte nått några framgångar men jag hoppas att hon ringer upp efter mitt röstmeddelande. Håller tummarna för att det kommer gå i lås det här nu.

Äsch, bäst att ställa sig vid spisen nu och påbörja middagen, lasagne. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback