Lång, intensiv dag.

Värsta "festen" någonsin i den här lägenheten, haha!
Det var "bara" 15 pers från min familj som kom(17 var vi tillsammans med jag och J), och då menar jag bara för det skulle kunna vara tio till. Som sagt, stor familj. Och herrejisses vilken ljudnivå det blev, folk överallt och bus & stoj. Skojar inte när ungarna stod och busa ute på balkongen genom att hoppa, prata så högt att det blev skrik och springa fram och tillbaka för att kasta sig på golvet och glida, haha. Undra vad sjutton grannarna under trodde. Men det är trevligt med familjen.

Fick en fin blomma i en superfin kruka, en ljusskål som hör ihop med den på vardagsrumsbordet, ett sten(?)hjärta, och det bästa av allt den stora fina spegeln som jag kikat på på expo flera gånger men varit för snål för att köpa. 150cm hög och 60cm bred. Känns så konstigt att gå genom hallen nu då man äntligen kan se sig själv, vad man har på sig och så på över ett halvår nu. Ett under att vi har klarat oss, speciellt jag som tjej.


Vi fick ju faktiskt upp klockan på väggen i tisdags också, efter nio månader. :) Eller ja, efter sex 
månader -den tid vi hunnit bo i den här lägenheten. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback