Pjuh, äntligen krypa isäng.


Hem snabbt som ögat(bli förbannat på något jävla as som körde 40 på 50väg hela vägen, som bara satt och snackade med den på passagerarsidan) och skynda med att kirra käk, fräscha upp mig och byta kläder. 40 minuter senare hoppade jag in i bilen igen och brassade iväg ut till syrran som fyller 29 idag(och lillebror blev bara 20 borta i dublin) där alla andra redan var och hade fått i sig tårta. Speedad som jag var så busade jag lite med minstingarna först innan jag tillslut hämtade en tårtbit och en kopp kaffe jag också. Tog inte lång tid innan jag hade två ett och ett halvtåringar som kröp upp mer och mer och tillslut satt i mitt knä och åt upp mer än halva min tårtbit. "mm:ade" och gav sig inte förns tallriken var tom, haha. De är bara för söta!

Brassa iväg hem, inhandla grejer hem, grejer till fruktsallad med mera. Hann nästan se hela idol innan jag hoppade i duschen och därefter provade att färga fransarna. Noll tålamod leder till dåligt resultat. Hade i ungefär halva tiden och gav sedan upp. Bara yttepytteliten skillnad. Hade räknat med "wow-effekt". Nu är det på tok för sent för att sitta uppe längre och jag måste krypa ner under täcket vid sidan om min underbara prins.

Godnatt, imorgon är det dags för ännu en dag.
Jobb, ridning och födelsedagsfirande ska hinnas med.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback