Svettigt.

Gårdagen var superhärlig då vi började med att köra bort diverse grejer som vi hade ställt på hög inne i förådet innan vi begav oss ut på naturbruksdagen på Forslunda(gick gymnasiet där) och kikade runt. Tanken var att vi skulle köpa färska grönsaker, men det sket sig då det mesta var slut då vi väl var där. Sen var vi hem till mina föräldrar och fikade då syrran med kids var där.




Sen var det bara hem och sätta igång med att planera middagen då vi i sista minuten kommit på att vi kunde bjuda J´s föräldrar som vi pratat om i ett halvår nu då dom hjälpte oss så mycket med renoveringen och så. Åt gott, såg dansfeber och spelade plump. Riktigt skön lördag.

Idag har jag inte gjort många knop, legat i soffan och fundelurat på allt som ska hinnas med kommande vecka innan vi far nu på fredag. Känner mig äckligt stressad över den. Handlade och kirrade middag för att en liten stund senare bege mig ut på en promenad/löprunda för första gången på tre veckor.

Det gick sjukt bra! Löpte 28 min av 40. Den här gången var det inte benhinnorna som plågade mig, nu var det faktiskt konditionen som gjorde sitt. Kanske var så att benhinnorna var extremt känsliga då jag hade en infektion i kroppen innan jag blev sjuk. Är så glad att det gick och att jag nu kan sätta igång igen, det här var liksom testet för det. Höll på att brinna ihjäl när jag kom innanför dörren av hetta.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback