Hejudamig.

Vilken tur att vi var lediga idag också. Min gårdag var inte kul och där sätter jag punkt för det.
Men vi hade sjukt kul i lördags då vi bjöd Elias och Emma på trerätters. Trattkantarellsoppa till
förrätt, grillad oxfilé, grillade champinjoner, hasselbackspotatis, sallad och rödvinssås till huvudrätt
och mörk chokladmousse med marinerade hallon och lite kakkross till efterrätt. Och så bjöd vi på
allt drickbart också såklart.

Vi drog årets första kubbmatcher och sen sprang tiden bara iväg extremt mycket. Vi gick över till
"farfar" och sen gick vi hit igen och vi höll väl på till närmre fyra där ikring. Men en otroligt lyckad
lördagskväll.

Idag har jag varit så pass glad att jag är fit for fight att jag städat här hemma(dammsugit och
skurat golvet för det såg ut som 7 svåra år sedan i lördags, och då hade vi ändå städat på
lördagsförmiddagen) och så har jag försökt strukturera upp i förrådet igen så att vi kan få in
den nya grillen dit och att det är lite ordning. Är sjukt taggad på att ta en löprunda nu när jag
hört att elljusspåret fungerar att springa i igen, men tror inte jag ska pressa mig så pass hårt
just idag. Men imorgon kanske..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback