Looking forward.

Sicken skön powernap jag tog mig på soffan efter jobbet. Behövde den som rackarns. Nu har jag köpt tabletter mot halsen för att det ska ge med sig(har varken blivit förkyld eller något annat, bara en sjukt retsam hals). Ska in i duschen, krypa i lite härliga kläder och bara lata mig igenom hela kvällen, är tanken.

Annars är jag så tacksam för att vi fick världens goväder idag! Det känns äntligen som att vinterns hårda, kalla dagar är över och att våren är kommen även om vi fortfarande har mängder med snö. Men det är ju så det är, snöigt. Är det Norrland så är det. Men vi kan ju hoppas att det blir som i fjol då snön var borta innan valborg iallafall. Vore ju härligt åtminstone. Sen har vi ju en del att se fram emot inom en snar framtid, bland annat v75, valborg, hjärtat som fyller år och så eventuellt en helg i fjällen.

Näe, duschen var det ja..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback