Smart drag.

Har precis ätit frukost och måste snart bege mig på jobbet. Imorse ringde klockan redan 5 och det var väl kanske inte det smartaste att jag glömde bort tiden igår och enligt mig själv egentligen la mig för sent. Och jag som hade tänkt lägga mig tidigt, tji fick jag. Hur som haver så får man ta den smällen och sova igen det sen istället. Är bara så glad just nu att solen verkar vara på väg upp efter tre dagar med regn och dimma. :)


Tack fina du, ja det känns helt underbart att vara samlade igen :) förstår faktiskt inte heller hur jag klarat det. Hoppas du får en fin kväll!

2011-04-05 // 16:39:30

Gud vad jobbigt att gå upp klockan 5! :O

2011-04-05 // 17:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback