Stop talking, start doing!

Man ska egentligen aldrig bege sig ut på krogen efter en väldigt lyckad hemmaförfest.
Stanna kvar eller fara hem. Det kommer väl vara så och man ska väl aldrig sluta
förvånas över det egentligen.

Var ruskigt kul att vi tog oss ut med skotrarna också(lär inte gå om en vecka) trots att det var ganska magert med snö. Men det gick bra. Det var ju bara vattendrag man aktade sig för och så. Helt underbart att sätta sig och grilla sen i solen, hur härligt som helst.

Idag är rubriken så jävla bra. För den stämmer in ordentligt. Har pratat om att putsa fönstren i ca ett år för dom har varit riktigt dyngiga men bara skjutit upp det hela tiden. För ett par veckor sedan köpte jag hem grejer men inte tagit mig tid till det. Förns idag. Jag har putsat och putsat med sprayen och tidningspapper. De känns så fräscha nu! Passade även på att stryka de vita gardinerna och ta bort de röda. Så nu är det vårigt och fint. Sen är det ju en förbannat skön känsla i kroppen när man gjort bort något som legat och gnagt i bakhuvudet en längre tid. Vad som värre är att nu måste allt jag använt mig av plockas bort och tvättberget ska vikas. Får väl börja så smått innan det är dags att äta grillat. :)


i fredagskväll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback