Underbara pålle!

Har varit ute hos Birk och precis kommit hem. Det är helt sinnes underbart med vårkänslor, eftermiddagssol, en underbar häst och massor utav fågelkvitter efter en liten väg i skogen. Det är så svårslaget. Frihetskänsla. Jag njöt verkligen till fullo och det var nästan jobbigt att måsta fara hem. Innan jag släppte ut honom i hagen igen så var jag tvungen att lägga huvudet att vila där han var alldeles ljummen efter att ha varit lite svettig och verkligen andas in världens mest härliga djurdoft. Längtar som en tok till nästa onsdag allra redan.

Nu är det iallafall duschen som gäller innan jag ska slå mig ner i soffan och se Grey´s och off the map.
Onsdagar kan nog inte bli mycket bättre än såhär. Onsdagar är min favoritdag(av mån-fre) numera.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback