Utkikstornet.

Jag känner mig helt färdig som artist. Har sovit sinnessjukt bra de senaste två nätterna så det tog på att kliva upp tio över fem imorse. Men strålande sol och underbar dag till trots så är jag helt slut nu när jag är hemma och har lyckats slappna av helt fastän jag nyss kört igång i tvättstugan(är så less på att behöva tvätta en maskin varje dag på vardagarna och ha tvätt hängandes i lägenheten hela tiden). Direkt efter jobbet for jag på Maxi(far aldrig dit i vanliga fall) och inhandlade två nya matlådor, köpte 1½ kilo fryst oxfilé(129kr kilot) en ketchup och höll utkik efter Ninni för att säga hej(såg henne dock ej).

Ska ta och käka lite och andas en stund innan jag fortsätter med allt som ska göras..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback