Vyssan Lull.

God sallad, sol och gott vin ute på balkongen är bara så underbart bra.
Äntligen vår. Underbara härliga vår vi har längtat efter dig så denna kalla,
snörika vinter. Snart sommar. Härliga vibbar rakt igenom!

Väldigt mycket av det kommer nog från igårkväll när vi var ut till Täftefjärden och grillade i en stor grillstuga alldeles vid vattnet. Även om det var småkyligt så kunde vi sitta där till elva på kvällen. Vi hade det så härligt. Det får en bara att vilja ha mer sommar, mer grillkvällar och kvalitetstid med härligt folk som vi tycker oerhört bra om.

Annars idag så har jag plöjt igenom nästan hela boken(Vyssan Lull - Carin Gerhardsen) som är bra, bra, bra! Gillar i och för sig hela Hammarbyserien, men just denna boken fick med mig redan från början och jag vill läsa non stop samtidigt som jag inte vill att den ska ta slut. Och så har vi bytt däck på skruttibangbang(jag tog två däck och J två) så att man blev ordentligt skitig under naglarna och om händerna. Samt att hon fick ett bad, välbehövt. Sen fick cyklarna våra komma ut ur vinterförrådet och följa med oss hem för att ladda ordentligt inför sommaren.

Underbara, härliga, lediga långfredag!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback