Shoes.

Idag var så en ny vecka igång. Efter en riktigt bra helg, mestadels lugn.
Var och bytte mina strumpbyxor idag som var trasiga då jag köpte dom
i lördags, vilket var riktigt frustrerande. Inhandlade även en mössa och
en halsduk(allt för att vara redo för hösten).

Handlade och hämtade sen ut mina skor som hade kommit. Bara tokgillar det
ena paret! Det andra hade dock lite för hög platå för att jag ska kunna gå stabilt
i dom känns det som, men det är inte så lönt att skicka tillbaka då de kostade
endast nittionio kronor.


Gillar de verkligen, färgen är snyggare i verkligheten. Eller var säger jag,
hela skon är snyggare i verkligheten. Och så betalade jag endast 139 kronor
för dom istället för 449. Nöjd!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback