Åh vinterland..

..nu är du här! Jag är så glad över att snön faktiskt äntligen är här
och det är helt otroligt vad glad man kan vara över det. Vinter.

Vad som värre var att jag drog ut på tiden imorse, skulle jag träna eller inte. Kände mig inte helt fräsch men ville ju eftersom jag haft varken tid eller ork under veckan. Så tillslut trotsade jag kroppen och skulle fara. Kom då ut till en insnöad bil. Ska väl även tillägga att jag tog ett par icke lämpliga skor. Inte sjuttsingen hade jag räknat med att det skulle ha kommit 15 cm tung snö sedan jag parkerade den igår efter jobbet. Och ingen snöskyffel hängde det på soprummet heller, så det var bara till att gasa på för att ta bilen över plogkanten som hade blivit bakom bilen. Och så borsta av den efteråt. Vilken uppvärmning det blev. Men så härligt det är när det är vitt överallt, lugnt ute och snöflingorna fortfarande singlar ner från himlen.

Fick träna i dyngsura strumpor och som sagt en ickefräsch kropp, men det gick vägen och jag känner mig faktiskt nöjd. Nu hoppas jag bara att det nya passet hinner komma till nästa lördag, det hade varit kul med lite nytt då bodypump faktiskt kan kännas ganska enformigt. Nu ska jag in i duschen och så ska vi lämna in skotern på service och så kanske det blir lite julmarknad efter det, hade varit mysigt.



Skulle ha tagit mig tid att fota hur in/översnöad bilen faktiskt var
innan träningen men stressen att ta sig iväg satte stopp.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback