Deg.

Att min förkylning vägrar att ge med sig, så påfrestande. Sitter med en degklump till huvud samtidigt som jag försöker undersöka det där med ett nytt objektiv till kameran. Det är en djungel, men ska man se till priserna och inom vilket område jag fotar en hel del i så tror jag att jag hittat vilket jag ska köpa. Ska fundera lite, och sen ska jag fara och kika i butiken där jag har kvar på mitt presentkort. Skulle vara kul åtminstone.

Senare idag så ska vi alla ut och käka med farmor som fyller 83, det blir härligt. Och gott. Sen åker nog vi till Baggis och stannar där tills på söndag eftersom vi ska fira nyår där i år också, men då kan vi latja på med att spela lite tv-spel ikväll så det blir kul. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback