Julhelgen.

Julledigt. Skönt har det varit. Nu är det däremot tillbaks till vardagen i två dagar innan det görs helg igen. Jag har haft en kanonjul. På självaste julafton var vi hemifrån i 12 timmar innan vi återvände hem, så vi hann med båda familjerna, umgicks, åt god mat och öppnade paket. Fick många fina ting och jag känner mig så otroligt tacksam. Alltifrån nya nagellack, nytt shampo & balsam, klocka och presentkort(som jag använde en del av till att köpa ett kamerastativ) till soda streamer och onepiece.

På juldagen blev vi bjudna på älgfilé(hur gott som helst, år och dagar sen man åt älg sist) innan vi for vidare på hemmafest. Är så otroligt glad att vi slopade utgång och bara umgicks med goda vänner. Min röst svek mig dock och är inte helt okej, men har man varit sjuk innan så är det väl inte förvånande heller.

Har även hunnit med en hel slappardag med att bara ligga i soffan och se bra filmer, varit in till stan en sväng utan att gå på rean utan för att träffa Amanda som varit upp till stan över jul för en kaffe. Är så glad att vi tar oss tid att ses även om det kanske inte är längre än en timme(man tar chansen man får ju när jäntan bor i storstan och inte är hemma allt för ofta). Även fast jag inte varit tipptopp så har jag ändå kunnat ha medgörliga smaklökar till jul och någorlunda ork för att göra grejer, så nu är jag relativt redo för jobb imorgon.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback