Kursen.

Det har varit fotokurs idag, och jag är alltid lika glad när jag går därifrån och har lärt mig något nytt. Idag höll vi på att gå igenom lite grunder i bildredigering för bland annat beskärning, få naturligare hudtoner så att man inte ser "genomskinlig" ut bland annat och räta ut bilder som exempelvis blivit väldigt gula. Otroligt vad man fastnade sedan när man fick prova på sina egna bilder.

Och nästa vecka så skulle jag få fatt i photoshop och fasen vad glad man blir när det finns personer som är så hjälpsamma och generösa. Blir ju lite extra kul då vi även nästa vecka ska få lära oss lite andra grejer också eftersom att vi då kan grunderna redan.


» emmi

Andra luckan öppnad i kalendern! Spana in min blogg för att se vad dagens lucka erbjuder för kul tävling och delta gärna!

Direkt länk: http://fashiontwisted.com/2011/december/lucka-2-xenobiadesign.html#comment



Kommer ha en tävling varje dag fram till den 24:e december!

Kram/Fashiontwisted.com

2011-12-02 // 11:56:26

Snart jul hihi! Hoppas du har en trevlig fredag :'D



PS. jag har en julkalender på min blogg, tävla!

2011-12-02 // 14:27:56

ville bara kika in och önska dig en trevlig helg ♥

2011-12-02 // 15:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback