nyckeljävel.

Bilnyckeln till skruttibangbang gav vika idag och gick av i låset när jag skulle hem. Sådär lagomt kul när man hade planerat träning och lite så. Men istället står man ute i kylan och försöker få tag på sin käreste som en blådåre vars telefon bara tutar upptaget. Tack och lov att vi faktiskt hade snö ute vilket gjorde en lite gladare. Men efter säkert femton sms för att Han ska reagera trots att Han sitter i samtal så fungerar det. då måste ju Han hem och hämta extranyckeln och så ta sig längst bort på andra sidan stan där jag står. 45 minuter efter incidenten , en hel dels fotspår och kalla fötter så var jag äntligen på väg därifrån. Det värsta nu är ju bara att vi inte törs använda extranyckeln för att den har en fet spricka i sig och vi vill ha en hel för att imorgon kunna göra nya nycklar. Tack och lov att jag får låna mammas och pappas lillbil så att vi åtminstone klarar morgondagen. Låg frusen en bra stund efteråt tills jag tog en halvtimmes skållande het dusch.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback