Red shoes.

Sitter hemma och har precis gluttat på idol samtidigt som jag klätt granen i pauserna så nu står den och lyser upp vardagsrummet så fint(jag vet att det är tidigt, men jag kunde inte låta bli då sambon är iväg på julpartaj och klapparna såg så tråkiga ut där de låg i en hög på golvet bara).

Annars har jag hämtat ut lite paket idag. Skorna från nelly bland annat, sjukt snygga! Älskar färgen, det svarta bandet samt att det är alldeles perfekt klackhöjd. Är grymt nöjd, hoppas bara att de håller så att man kan använda de många gånger också bara. En kofta från gina var både förfärligt stickig samt förstor så den åker tillbaka. Det var annat smått och gott också, men skorna var höjdpunkten.


Är mörkare i färgen egentligen, men när man fotade utan blixt i mörkret med bara julgranen som
sken så blev det en aningen missvisande, men betydligt mysigare än om man fotade med blixt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback