Skallebang.

Var helt säker på att jag skulle fixa naglarna idag, men det visade sig visst vara imorgon. Så typiskt, hade ju bokat in träning imorgon och allt skulle klaffa så bra hela veckan. Och jag är ju i stort behov av det då en är av och helt paj efter incidenten då jag klämde fingret för två veckor sedan, samt att en har lossnat men att min nagel är kvar, och den får helst inte gå av och så en som är på god väg att lossna helt och bara sitter  fast i några ynka millimeter så att jag alltid fastnar i mitt hår till exempel. Tur att plåster finns. Jag kände mig ändå ganska pigg, men när jag hade lämnat igen bilen och promenerat hem, lagat middag och käkat så åkte jag på en sjudundrandes huvudvärk och frossa att jag kröp under filten och sov en stund(annars hade jag ju kunnat träna idag). Två huvudvärkstabletter senare så sitter jag och känner mig ganska bra, hoppas bara att jag kan somna ikväll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback