Bonus.

Helt otroligt, jag fick med mig min vanliga mascara hem idag många kronor billigare än vad den brukar kunna vara, samt ett par nya svarta jeans för 199:- som jag hoppas inte tappar färgen på en gång som mina förra. Kunde knappt välja mellan de och ett par fakefake skinnleggings för samma summa, men valde jeansen. Och så kommer jag hem och upptäcker en bonus på 150:- i brevinkastet så imorgon är det jag som kör och köper leggingsen också innan vi ska på iksu-spa.

Och som jag ser fram emot det. Få träna mig helt utslut med maskinerna i gymmet, simma, ligga i solrummet och så ansiktsbehandlingen på det. Kommer förhoppningsvis känna mig tipptoppfräsch inför kvällen då, då vi ska iväg på inflyttningsmiddag och partaj utanför stan. Är helt enkelt pepp på morgondagen.

Samt inför hårfixningen på söndag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback