Happy story.

Jag ska jobba imorgon och på ett sätt ska det bli otroligt skönt, är bara rädd att jag ska vara helt död efteråt. Har ju som varit piggare och mått bra idag(som sagt lär jag ju få räkna med snorandet ett tag) tills för någon timme sedan då en ovälkommen huvudvärk kom. Hoppas att den försvinner för gott med en alvedon.

Känner mig lite rädd över att jag ska kliva upp 05.15 också, hade visst fått helt fel shema från början. Så jag öppnar visst imorgonbitti. Lär ju få dra mig själv i håret för att slita mig ur sängen imorgonbitti. Har ju ändå fått sova i 5 dagar(för behovet har varit stort), och att då bara tvärvända på det brukar inte vara det lättaste. Huvudsaken jag kan somna ikväll ska det nog lösa sig. :)

Och så är det skönt när man har grejer att se fram emot.
1. Skorna kommer mest troligt imorgon.
2. Väskan och kuddöverdragen kommer kanske på fredag?
3. Fjällen med gubben, Linn och Jonas nästa helg.
4. Ansiktbehandling och heldag på Iksu spa den 19e.

.

Person 1: Vilken hand torkar du dig med?
Person 2: Höger.
Person 1: Haha, fy fan vad äckligt!
Person 2: Va?!?
Person 1: Jag torkar mig med papper..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback