Har det varit helg?

Igårkväll for vi till Peter där en drös andra var. Rätt lugnt och städat i början tills gitarren kom fram och folk krämade på med sina allra vackraste sångröster. Var otroligt roligt och trevligt! Gick över till Linn och Jonas en tväris och pratade om nästa helg(de bor i lägenheten breve) innan vi fortsatte ha ruskigt trevligt med många glada miner och högljudda skratt. Till slut så bestämde de sig för att gå ut och vi, vi for hem. Skulle ju orka vara fit for fight idag då vi skulle på tvåårskalas. Men det är så skönt att fara hem tidigt ibland! Extra skönt då jag faktiskt fortfarande är förkyld.


Jungfrufärden för mina nya underbara skor, tänk att man kan bli så frälst av något så simpelt. Det gjorde att jag kände mig så fin. Var lite speciellt att ha jeans ist för klänning också, men på ett positivt sätt då jag älskar mina jc-jeans. Det kändes som att allt bara var så bra igår. :)

.

Tvåårskalaset var som väntat, supertrevligt och väldigt mycket folk(okej, det är väldigt sällan det är lite folk när det är något sådant som sker då vi är en ordentligt stor familj. Nu var det ju "bara" 22 stycken allt som allt då det kunde ha varit 11 till. Och då är inte ens de på barnens pappas sida med). Men snacka om att de blivit goa och busiga, underbara fina!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback