Motorvägen igen.

Hår, hår, hår. Ibland blir man bara så less på sitt hår så det är inte sant.
Nött och motorvägsbreda utväxten som jag stör mig på något så enormt.
Pratade med J´s mamma den 27:e jan men hade då glömt bort att de skulle
resa bort 15 dagar dagen efter. Så alltså var vi tvugna att skjuta på det tills
de var hemma igen. Det har gått bra då man inte fixat håret så ofta och att
det blir lite finare då jag väl ids använda hårtorken. Men igår då ringde jag
och pratade med henne och nu är det söndag som gäller, om hon inte skulle
få en lucka för att hon inte slutade så sent idag. Räknar med söndag även om
idag skulle vara roligast(för att ha ett fräscht hår på lördag då det vankas
iksuspa-dag och inflyttningspartaj).

Jaja, förutom hårtjat så ska jag meddela att jag tvättar så att jag blir less. Eller just att tvätta är ju inte det jobbiga, det jobbiga är att vika ihop och stoppa in i garderoberna(skulle behöva rensa igen, var ju snart ett år sedan sist och det är så mycket som inte används. hade vart bra om man hade kunnat lösa det på samma sätt som sist, men det blir ju tyvärr inte så) som är hemskt onödigt fyllda. Nu är två torkade maskiner vikta, igen. Och snart ska en maskin hängas, igen.

Imorgon är det fredag och jag slutar tidigt och så ska jag göra ädelostfyllda
kycklingfiléer till middag om inte J har några invändningar mot mitt förslag
vill säga.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback