Ombytligt.

Vet inte om jag nämnt något om det här någonsin. Alltså vilka bloggar jag följer.
Till att börja med är det ju de man känner och gamla bekanta såklart, men sen då?
För ett tag sedan så var det modebloggar och toppbloggar. Men jag har insett att
det ändras mer och mer och att de jag tycker är intressantast är de med humor i.
Och så de som väntar barn och barnen kommit ut, det är så spännande att läsa om
hur de tar sig igenom olika graviditeter, hur förlossningen går och hur de sedan
klarar av mammalivet. Varför mammabloggar vet jag egentligen inte men det
kanske är som något slags substitut för att jag vet att det är några år bort innan
jag själv kanske blir mamma för första gången, och då kan man ju ha läst en
massa viktiga grejer som är bra att veta. Men det är kul att det har ändrats!

Bland annat har jag nu börjat läsa UnderbaraClara, som jag inte ens kikade
in på förr, SaraLovisa, Madeleine i Oslo, Johannaty och Egoina.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback