Tog mig verkligen ut.

De där två samtalen klarades till slut av och sen drog jag på min löpargrejerna och begav mig ut. Joggade istället för att promenera och det var skönt men jobbigt då man inte gjort det på länge. Var jobbigt att jag glömde någon scarf eller dylikt runt halsen så att det drog rätt kallt därikring. Är bara så ofantligt glad att jag tog mig ut och inte bara satt inne idag.

Hade med min kortet och handlingslistan i fickan så att jag handlade innan jag landade hemma. Vilket resulterade i två astunga kassar så att axlarna fick en del stryk, men då är det ju välfyllt här hemma. Och så fick jag med mig en vas och tulpaner hem också, så länge som jag tänkt ordna det för en fräsch vårkänsla fastän våren känns långt bort. Var ordentlig och köpte ett block att skriva in träningen i också, för att orka ta tag i det ordentligt i vår istället för lösa papper.

Och på ett tag är det dags att påbörja middagen.
Makaroner och korv, ska bli skitgott då vi äter det
så otroligt sällan(så är det med en sambo som inte
gillar makaroner helt enkelt, då skippar man det).





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback