Back on track.

Vilken härlig eftermiddag den här dagen fick. Ordentligt tvärs emot gårdagen. Skrev ner tankar för mig själv och sen kunde jag släppa det lite eftersom även om det fortfarande kretsar lite av det runt i huvudet. Och helt plötsligt var det onsdag och ännu en vecka är snart över, hänger inte alls med. Har inte ens hunnit berätta om i lördags.

Vi var till Jonas och Linn med inhandlad mat och så lagade vi jättegod mat hos dom, drack gott och hade det trevligt bara vi fyra innan vi begav oss på Petra´s 22årsfest i lokalen längst bort på gatan med tårta, god dricka, en hel del folk(runt 35pers), glada miner och en del dans. Där blev vi till halvtvå innan vi norpade en taxi och åkte hem. Otroligt lyckad kväll! Har dock inte så mycket bilder(tänkte norpa av de andra, om de fick upp några, vilket ännu inte kommit upp). Söndagen var bra och slapp, precis som det ska vara.

Annars har det varit jobb med lite tidsändringar och så vilket resulterat i att jag inte orkat bry mig om att skriva här då jag kommit hem, har bara gjort nytta här hemma och haft det gott istället. Har varit otroligt skönt.



Man ser inte ditt kommentarsfält så du vet. :)

Tack för din fina kommentar, ja det är lite svårt men man får anpassa sig till situationen. Jag är ifrån luleå, har familjen här men har inte bott här på åtta år så jag känner mig inte så hemma.

2011-01-26 // 23:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback