Fnatt.

Hade så ont i huvudet igår när jag kom hem, och det gjorde så ont att jag inte ens kunde sitta. Så jag la mig ner och tillslut tänkte jag sova bort det en timme eller så, så det försökte jag. Och det försvann inte och jag mådde rent ut sagt inte bra. Men imorse när jag vaknade var jag som vanligt igen.

Fick ont i huvudet en snabb sväng under jobb idag men inte något liknande gårdagen, men sen jag kom hem känner jag mig mosig i kroppen och huvudvärken kommer och går, jag begriper inte alls vad sjutton det är för fnatt kroppen fått just nu. Så nu när jag dragit dammsugaren(som jag skjutit på i 1½ vecka) över golvet och vattnat blommorna så tänker jag ta och vila resten av kvällen och hoppas på att kroppen ger med sig och blir som vanligt igen.

Gjorde en kul chansning idag och köpte med mig tre jättefina stora röda rosor
åt min fina. Har alltid trott att han aldrig velat ha blommor men jag tog steget
och chansade på det idag. :) Han öppnade pappret precis och det verkar faktiskt
ha gått hem. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback