Härliga kalla lördag.

Imorse hade jag blyhjälmen på kan man säga. Lyckades somna om och sova till tolv för att sedan vara reko, sen om morgonrocken fick vara på i fyra timmar så kan jag bara meddela att det är så som söndagar ska vara.

Vi var ute och åt på Norrlandsoperan igår, deras buffé, med Robin, Sandra, Elias och Emma. Jättegott och supertrevligt. Jisses så många goda härliga skratt vi fick oss, och för mig som älskar att skratta så var ju det helt underbart. Efter buffén och efterrätten så promenerade vi vidare till Pipes för någon öl och snack fram tills klockan var runt halvelva. Jag tycker det är så kul att göra sånna saker tillsammans med goda vänner istället för att det bara ska vara utgång hela tiden. Men efter pipes så högg vi en taxi och gick till Chrille där ett helt gäng glada filurer va och vi blev kvar till strax innan tre.

Idag har det då alltså varit slött. Sett lövenmatchen via webben och så
har vi längtat efter solsidan som vi nu är laddade för att se om bara
några minuter. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback