Internet.

Äntligen har jag fått styr på internet igen, snacka om att det är något som kan göra en galen. Det började igår när jag tänkte tvärkolla en grej och så var det bara kaputt, det gick inte ens att hitta åt för att göra en felsökning på det. Så då stängdes datorn av för natten och hoppades på att det skulle funka imorse när den startades upp igen.

Men icket. Kan man bli galen eller galen? Det är ju liksom en viktig del när man har en helt ledig dag framför sig och jag kan läsa igenom de bloggar jag vill i lugn och ro, kika på snygga kläder/skor och titta på kameran jag suktar något så extremt efter.

Hade tur efter att jag fått i mig lite föda att det gick att åtminstone hitta åt internet för att kunna felsöka och prova olika grejer och det visade sig att det som till sist behövdes var att skriva in password igen. Så nu fungerar det igen. Men förstå så enkelt det hade varit om vårt internet hade funnits i listan redan igår, då hade det inte behövt vara något krångel.

Ska väl inte hoppa och slå klackarna i taket ännu för det skulle inte förvåna
mig om det gav upp och försvann igen, bara för att jävlas lite till..

Edit: Precis när det här inlägget lades upp så gav internet upp, igen.
En halvtimme höll jag på hitta åt det och försöka fixa med alla olika
fel det stod att det var. Snacka om att man blir less!


Japp, Erika vet jag också vem det är :D Och Sara/Saris som Erika bor tillsammans med nu, om de fortfarande gör det :)

2011-01-04 // 18:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback