Måndag eller fredag?

Imorse kändes det som måndag då jag klev upp för jobb 05.35, vilket självklart inte var fallet. Men det var som måndag för mig då jag varit ledig i en vecka och skulle jobba idag, en dag innan det kom två dagar till med ledighet. Lite småkonstig känsla sådär.

Och vilket väder vi har sen! Inte det minsta trevligt. -2,5 grader på termometern gör en ju skitglad för att man inbillar sig att det ska vara härligt. Men då ska ju självklart snön och blåsten förstöra det härliga. För det är inte härligt när det blåser blötsnö rakt i ansiktet från första stund man sticker ut näsan utanför dörren.

Sitter hemma i tryggt och varmt förvar samtidigt som jag funderar på vad jag ska göra utav morgondagen. Lär ju sitta utan bil också vilket gör det lite kämpigt. Not easy. Vet dock vad dagen hade varit perfekt till, men jag måste sluta hoppas på en lösning. Någon som har förslag?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback