Så fina.

Nej nu är jag så förbenat less på detta eviga snorande att jag bara vill lägga mig ner och skrika i kudden. Kan delvis bero på att jag är lämnad själv för andra natten i rad, för att J får inte bli sjuk nu då han har viktiga möten i slutet av veckan. Men det är så trist.

Berättade jag att jag gick och handlade en snabbis tidigare? Tror inte det. På vägen dit var det underbart härligt med lite luft, första gången jag varit utanför lägenheten sedan i fredagskväll. Var mindre kul att bära hem påsen när jag handlat. Men luften var underbar.

Tidigare idag hade jag inte mycket för mig så då kikade jag runt på lite kläder och dylikt,
varpå jag fann att stylebystars fått in väldigt mycket fina grejer. Speciellt vita klänningar
som de som tar studenten borde checka in! Fann även sådant jag själv skulle vilja ha...

Jag bara älskar den första, helt fantastiskt underbar! Den andra också, har ju en liknande fast blommig
med svart sidenband i midjan. Och så ska ju rosetten knytas bak förstås. Den finns även i vitt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback