Största kusen jag sett.

Vilken fruktansvärd natt. Brottades med feber och överflöd med snor.
Till att börja kunde jag knappt somna fast jag var jättetrött, men sen kunde jag inte riktigt sova då jag frös något så fruktansvärt att jag sov 5-10 min åt gången. Tillslut var näsan helt igenpluggad så jag bestämde mig för att gå och snyta mig och ta på mig en t-shirt. Då kunde jag somna om. Nästa gång jag vaknade var jag sjöblöt i svett och näsan återigen igenpluggad. Upp och snyta och försöka somna om. Och så vakna en tredje gång för att snyta näsan. Sen en gång till vid nio. Aldrig när jag varit förkyld har jag varit tvungen att gå och snyta mig på natten, helt galet. Och skitjobbigt eftersom jag har ont i kroppen också, och att jag var rädd att väcka J varje gång som inte skulle kunna somna om. Sen är det inte så lätt att slappna av då näsan blir igenpluggad och halsen är uppsvälld(som vanligt).

Har fått hem alvedon, blåbärssoppa, massa frukt och skvallerblaskor(vilken underbar pojkvän man har!). Har sovit ännu mer och tvingat i mig lite lunch trots att hungern lyser med sin frånvaro. Nu mår jag sådär, med alvedon i kroppen. Men ska alldeles strax krypa under täcket igen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback