Virrpanna.

Så obehagligt kallt. Tempen hade gladeligen fått ligga på -4 grader fram tills i slutet av mars. Varken kallare eller varmare(blir det varmare så kommer slasket och så brukar ju alltid kylan dyka upp igen).

Såg någon dåre idag då jag körde hem då jag låg i andra filen och körde om den bilen att gubben som satt där hade rutan halvvägs nerhissad. Inte mänskligt då tempen låg på -17 grader. Hur sjutton kan man göra det valet? Personen som körde rökte inte heller vilket jag trodde först då jag såg att rutan var nere.

Annars var jag helt förvirrad imorse då jag hade råkat ställa klockan på samma tid som då jag skulle upp i tisdags och igår men när jag väl gick och satte mig på toaletten gick det upp för mig att det kanske var torsdag(var tvungen att fråga gubben hela 2gånger för att vara säker. haha) och jag skulle då ha fått sova 20 minuter till. Inte många minuter men ändå 20 sköna minuter(tanken att ställa om väckarn igårkväll fanns inte ens i tankarna då jag la mig). La mig iallafall och drog mig dessa minuter istället. Imorgon däremot vet jag nu att det är fredag och då ska jag inte glömma att jag får sova tills efter åtta innan den ringer. ;p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback