Dagarna springer.

De två senaste dagarna har inneburit fyraårskalas för brorsans äldsta, lite öl och trevlig sällskap med en sväng in till stan, bad på vännäsbadet med syster+hennes barn samt brorsans familj, tvätt och fotografering av bil och en lugn hemmakväll med hjärtat mitt, som begav sig iväg sju imorse.

Så jag har haft världens segdag och sov till tolv när jag väl somnat om. Har läst ut boken, gluttat på tv tills klockan helt plötsligt blev fyra, då tog jag ta i mig själv och for ut och sprang. Så nu är jag lite piggare. Ska väl hoppa in i duschen, käka lite och sen får jag se om det blir att se en massa filmer eller serietittande(grey´s eller sex and the city). En vanlig torsdag skulle jag ha ridit Birk, men det ska jag göra imorgon istället.

Börjar så smått inse att det bara är 1½ vecka kvar av semestern också.
Shit vad tiden springer iväg. Men nästa vecka ska vi iväg en sväng igen
åtminstone så det blir nog en bra slutkläm.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback