Yesterday sunshine.


Mobilbild.

Igår var vi otroligt duktiga och var ute och löpte på morgonen igen. Sen var ju gårdagen bara helt underbar. Efter att ha sprungit, käkat och dammsugat så for jag till Bettnäs med Lisa och Ninni. SÅ kul att umgås med dom och bara ha en kanonhärlig dag på stranden. Och att vi faktiskt badade. Sen var det bara att käka och duscha innan jag for vidare och träffade Johanna på café göteborg och satt där en stund innan vi tog en promenad inne i stan, fotade och hade det härligt. Extra skönt blir det ju när man kan gå runt i linne hela kvällen utan att frysa sönder. Var väl hemma vid halvelva något, och då var vi utan vatten. Jag som hann dricka en halv cider innan vi insåg det var ju kanske inte det bästa heller. Jisses vad man inser att man är beroende av vatten då, när man inte hängt med på att det är avstängt och inget vatten hunnit tappas upp. En halv halvlitersflaska med en veckas gammalt vatten hittade jag åt, så man åtminstone kunde tvätta händerna och borsta tänderna innan man la sig. Men en kanondad var det!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback