Ibland kan man ju bli smått tokig.

Här tänkte jag lägga upp en bild.(Men det fungerar verkligen inte :/ ) Helst redan igår...
...och skriva att nu far jag ut och springer ett tag.
Men så tänkte jag att äsch, jag far ut och springer och så gör jag det efteråt istället. Men så skulle vi visst iväg på lite födelsedagsfika fick jag veta då jag precis sprungit färdigt så då fanns inte tiden då heller. Men jag skulle ju hinna när jag kom hem kanske även om det var långt efter. Men så blev klockan 22 innan vi begav oss hemåt, och då väntade en hel drös med tvätt på att få bli vikt samt en maskin på att få bli hängd. Så då var det bara att hoppa isäng efter det.

Sen så har man ju jobbat idag och halvt börjat ge upp hoppet om att vi ska ha tur att få fint väder i år igen på midsommarafton. Hur kul är det med skitväder då man ska hålla till utomhus, i ett garage och badtunnan kommer finnas. Sommarklänning ska i vart fall på oavsett vilket väder det är och håret hade jag tänkt börja fippla med ikväll så att det bara är till att duscha, fixa sig och förbereda det sista med käket imorgon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback