Fullt upp.

Det har varit mycket de senaste dagarna, så jag har knappt hunnit vidröra datorn. I torsdags åt vi middag med jobbet(buffé i skeppsvik, supergott!) och så var jag förbi syster en tväris efteråt. Sen i fredags gick jag och kollade på rean två timmar efter jobbet eftersom jag ändå skulle vara ensam hemma. Direkt jag kom hem så var det bara att fräscha till sig och bege sig på syskonfest+respektive(J kom efter tolv någon gång). Kom hem sent och hade blykepsen på en stund igår när vi hade lyckats sova bort halva dagen. Och så förbi morsfars och hälsa på Elias och Nova som jag inte hade träffat sedan i julas. Sen var det ju bara till att duscha och göra sig iordning för trippelkalas ute i Gubböle som var superkul. Grillat, kubbspelande och trevligt folk.

Så idag har jag njutit av att i princip inte ha gjort något alls.
Ska dock ut och springa när jag vilat maten litegrann.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback