Fiske och bildregn.

Det känns som att den här dagen har varit superlång. Men det kan bero på att jag hunnit jobba, ridit Birk då vi slogs mot flugor, getingar och bromsen vilket var sjukt äckligt. Det kändes som att vi var instängda i en bubbla med dessa insekter, och då och då sved det till på benen. Så vi travade och galopperade en hel del idag.

Sen kom jag hem och satte igång med middagen varpå vi efteråt varit ut till smörsjön och kastat lite. En liten sketen abborre fick jag på kroken. Men det var så otroligt mysigt i solen och sedan när vi var på väg upp till bilen igen så sjönk solen ner bland träden. Och så hade jag med mig kameran så jag fick mig några härliga bilder(var dock sjukt varmt med långärmad, men vad gör man inte för att skydda sig mot insekterna). Nu ska jag alldeles strax krypa isäng med min bok och försöka sussa i tid inför sista arbetsdagen imorgon. :)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback