Vilka är oddsen?

Förra onsdagen när vi hade gäster så spelade vi kubb en stund efter huvudrätten, vilket alltid är skitkul. Måste bara förhöja statistiken över vinster snart. Men hur som haver, när jag kastade en pinne så träffade den en kubb så att den föll. Men inte helt. Den föll mot en sidopinne(som utgör hur stor planen är och så) och stannar så. Vilka är oddsen? Blev fan irriterad just för stunden.



Annars har jag tagit första powernapen ute på balkongen idag, skithärligt! Älskar att vara på balkongen. Hoppas på att antingen få med mig någon och köra balkonghäng till helgen eller att ligga själv där ute och läsa en bra bok med ett glas rosé i handen. Sen for jag ut och sprang i värmen och fuktigheten så att jag svettades som en gris, det var härligt som bara den.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback