Det får bara inte vara så.

Alltså det är inte sant. Fick veta idag att dator troligtvis inte går att laga, men att de verkligen skulle försöka. Men jag dör fan om det är så. Jag har inte råd att köpa en ny då det är en kamera jag sparar till. Blir sjukt deppig. Annars är jag rätt trött och mör. Jobbat 7-16 vilket innebär att jag klev upp halvsex och precis kommit hem. Och ikväll ska vi på kalas där vi inte allt kan vara långvariga då jag ska kliva upp halvfem imorgonbitti. Känns som att man kan vara rätt trött och mör imorgonkväll. Men det är ju så ibland. Och ibland är man tröttare än andra gånger. Så kommer det alltid att vara. Nu ska jag börja med middagen och stoppa i en tvättmaskin.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback